هرچه کاشتید ، خاطرات شما سبز است!

متن عاشقانه , جملات عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه زیبا , ljk uharhki

آسمان گفت امشب ، شب توست

صورت قرمز گل از تب شما است

چه چیزی باعث بالا رفتن عشق من شد

بوسه گاهی نام شماست


⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

دست خودم نیست

من فکر می کنم دست شماست

این می تواند باعث شود من با یک تبریک خشک و خالی به آینده امیدوارم!

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

شخصی به مدتی کنار شما احتیاج دارد

کاری نکنید! فقط باش

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

شما برای همیشه ادامه می دهید و چقدر کار روی سرم می گذارم

خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

جهان زیر آب مانند دنیای چشمان شماست

هرچه بیشتر قدم می زنم

غرق شدم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

از تب من نترس که چشم هایم را دوست دارم

برای هزاره ها ، من نمی توانم کمک بخواهم

نترس روزی مرا تغییر دهید

من نمی توانم قیمت خود را از دست بدهم

من عاشق

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

نمی خواهد در فضا سفر کند

شما می گویید من شما را دوست دارم ، فضا با من است

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

بنابراین چه زمانی چشمان شما متوجه خواهد شد که این یک نگاه جالب است؟

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

ماه سپتامبر به پایان می رسد

اما محبت ما نسبت به شما همچنان نیرومند است

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

چشمه های نور شما کجا هستند؟

خرابه های شما کجا هستند؟

در شهر هیچ نشانی از تبلیغ شما وجود ندارد

اوه عشق! ستاد انتخاباتی شما کجاست؟

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

عشق شیرین گوشه ای از نگاه خداوند است

من فقط به نگاه او بستگی دارم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

می خواهم مطلبی راجع به علاقه شما بنویسم

یکی بود ، یکی

بیخیال

خلاصه اینکه

دوستت دارم لعنتی

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

مهم نیست بزرگ یا کوچک باشید!

نکته مهم این است که به اندازه کافی مرد باشید که در مقابل خود بایستید

در غیر این صورت ، دهان هر بزدلی بوی بو می دهد

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

شما همیشه در بهترین مکان قلب من خواهید بود

زیرا فقط جاویدان باقی می مانند

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

روزهای قبل از آن روزها برای شما و

چه دردی برای من کردی به من

شرم بر تو و تو عزیزم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

شعری که به شما الهام می بخشد

او یک بار شاعر خود را به قتل رساند

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

آیا می دانید چرا دنیا دانش خود را از دست داده است؟

چون همه در حضور شماست!

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

ارزش آن را دارد

من نمی گویم عاشق دنیا هستم

من عزیز به دنیا

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

پس عاشق چشم غمگین ترانه سرا باشید

راهی که من و شما همیشه سرگردان هستیم

از روزهای گذشته پشیمان می شوم

صدها بار من دوباره تو را دوست دارم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

پیام های من گهگاه است

به یاد داشته باشید که ابدی است

نمادی از هستی باشید

من دعا می کنم که اشتراک همیشه بهشت باشد

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

من هر روز می سوزم

برای شبهای بی ستاره خود چشمک بزنید

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

کافران داغ شما در قلب شرارت پیدا کرده اند

اشک غم پر از عشق است

صورتم آنقدر دگرگون شده بود که قلبم

بی دردسر پاره و خارج از رختخواب

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

من شکم تو را پاره می کنم

شاید به شما نزدیکتر شوم

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برای ثانیه ای که در چشم خود دارید

قلب کوچک من تو را تماشا می کند

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه

چرا نسبت به خود کینه دارید؟

شما برای شکار به سنگر رفتید

شما رفتید که با قصاص شیرها را بکشید

جواب کبد سوخته چیست؟

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

مطمئن باش

این بچه ها ، این لبخندها

هیچ کس و کسی نیست

وفاداری من به "تو" تضعیف نمی شود