فواید و خواص خامه

خواص و مضرات خامه , عوارض و زیان های خامه , فواید و خاصیت های خامه , o hw ohli

سلامت مغز

فسفر برای سلامتی مغز بسیار مفید است زیرا این وظیفه را برای کلیه کارکردهای اساسی مغز بر عهده دارد. در مقادیر کافی ، فسفر عملکرد شناختی ، پیشرفت و رشد را بهبود می بخشد. مطالعات نشان می دهد که کمبود فسفر احتمال بروز اختلالات شناختی مانند زوال عقل و آلزایمر را افزایش می دهد.
سلامت مو

پروتئین سلامت مو را تقویت می کند و از آسیب دیدن مو جلوگیری می کند. مطالعات نشان می دهد که پروتئین نقش بسیار مهمی در رشد مو دارد ، بنابراین در تولید دنده ها و سایر محصولات مراقبت از مو استفاده می شود.
درمان سنگ کلیه

سنگ کلیه حاوی رسوبات کریستالیزه شده کلسیم و مواد معدنی در مجاری ادراری است. تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد کلسیم ممکن است خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش دهد. کلسیم موجود در رژیم غذایی دلیل سنگ کلیه نیست ، اما اضافه شدن مواد معدنی موجود در آب باعث ایجاد سنگ کلیه می شود. مصرف زیاد سبزیجات برگ مانند اسفناج و کلم و کمبود مایعات می تواند منجر به سنگ کلیه شود.
خاصیت ضد افسردگی

این کرم دارای کلسیم زیاد است ، به اندازه کافی کلسیم برای جلوگیری از نوسانات خلقی ، سرگیجه و فشار خون بالا است. مقادیر کم مواد معدنی باعث افزایش ترشح هورمون هایی می شود که باعث نوسانات خلقی و همچنین افسردگی می شوند.
کاهش استرس

اسید پانتوتنیک استرس و مشکلات روحی مانند افسردگی و سلامت روان را کاهش می دهد. این اسید هورمون های ایجاد کننده برخی از اختلالات روانی را تنظیم می کند.
سلامتی چشم

می توانید از ویتامین A برای سلامتی چشم و بهبود بینایی استفاده کنید. این به چشم ها کمک می کند تا با تغییر نور سازگار شوند و دید در شب را بهبود می بخشد. ویتامین A چشم ها را مرطوب می کند و سلامت شبکیه را حفظ می کند. همچنین خطر ابتلا به آب مروارید مرتبط با سالخوردگی را کاهش می دهد. همچنین برای کسانی که گلوکوم دارند مفید است.
به سرعت بخشیدن به رشد کمک کنید

ویتامین B2 برای رشد و نمو بافتهای چشم ، بافتهای همبند ، سیستم ایمنی سیستم عصبی و اندامهای تولید مثل بسیار مهم است. علاوه بر موارد فوق ، ویتامین B2 برای سالم نگه داشتن پوست ، مو و ناخن ها مفید است.
سیستم ایمنی

ویتامین A سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و می تواند با عفونت ها مقابله کند. این کار با افزایش پاسخ لنفوسیت ها به آنتی ژن ها انجام می شود. ویتامین A برای افزایش ایمنی و افزایش فعالیت گلبول های سفید غشاهای مخاطی را مرطوب می کند. همچنین برای جلوگیری از میکروب ها و عفونت ها مفید است.
به شکل گیری استخوان ها کمک کنید

فسفر برای رشد استخوان ها و همچنین دندان ها بسیار مهم است. به کلسیم کمک می کند تا استخوان های قوی و قوی ایجاد شود. همچنین باعث بهبود سلامت لثه و لعاب می شود. با استفاده از فسفر می توانید تراکم مواد معدنی استخوان یا ریزش استخوان را کاهش دهید. مطالعات نشان می دهد که فسفر برای سلامتی قلب بسیار مفید است. مصرف فسفر از بروز بیماریهای قلبی عروقی جلوگیری می کند.
گلبول های قرمز خون افزایش یافته است

برای تشکیل گلبول های قرمز و همچنین آنتی بادی ها می توانید کرم مصرف کنید که در بدن انسان باعث اکسیژن رسانی و گردش خون در اندام های بدن می شود.